Till sidans huvudinnehåll

Det här är minPension

En man tittar in i kameran, sitter vid ett middagsbord på altanen

Vad är minPension?

På minPension kan du se hur mycket pension du har. Du kan också räkna ut hur mycket pengar du kan få när du slutar jobba.

  • minPension är för alla som har jobbat i Sverige.
  • minPension är ett samarbete mellan staten och pensionsbolagen.
  • Det kostar inget att använda minPension.

Logga in för att se din pension

För att använda minPension måste du logga in.

För att vi ska veta vem du är behöver du legitimerar dig med  

  • BankID, eller
  • Mobilt BankID, eller
  • Freja eID+

På sidan "Kom igång" visar vi hur du gör - steg för steg.

Sidan Kom igång

Behöver du hjälp?

Kontakta vår kundservice


Behöver du hjälp med att läsa sidan?

Är du synskadad eller behöver hjälp att läsa informationen? Det finns stöd att få.

Mer om tillgänglighet på minPension (blogg.minpension.se)Öppnas i nytt fönster


Vill du se minPension på ett annat språk?

Du kan översätta sidan till ett språk du själv väljer.

Använd webbläsarens inbyggda översättning.