Till sidans huvudinnehåll
Glad skäggig man

Lättläst om minPension

På minPension kan du se hela din pension och göra prognoser som visar hur mycket pengar du kan få när du blir pensionär.

  • minPension är en webbplats för alla som har tjänat in till pension i Sverige.
  • minPension är ett samarbete mellan staten och pensionsbolagen.
  • Det är gratis att använda minPension.

Tillgänglighet och minPensions grafiska profil

Är du synskadad och behöver hjälp för att se och förstå informationen på minPension. Här berättar vi mer om tillgänglighetshjälp.

Översätt minPension till ett annat språk

Du kan själv översätta minPension till ett valfritt språk.

Vi hjälper dig att komma igång med minPension

Du måste logga in på minPension för att se din pension. För att logga in behöver du BankID eller Mobilt BankID.

På sidan "Kom igång" förklarar vi hur du ska göra.

Kontakta vår kundservice om du behöver hjälp.

Få koll på vad som påverkar pensionen. Lyssna på minPensionsPodden - för dig mitt i livet.

minPensionsPodden

På pensionsportalen minPension kan du som har tjänat in till pension i Sverige logga in och se hela din pension och göra pensionsprognoser. Verksamheten drivs och finansieras till hälften av staten, till hälften av pensionsbolagen. Det gör minPension till en neutral och oberoende webbportal som är kostnadsfri för dig som användare.

Logga in