Det här är minPension
Vad är minPension?
På minPension kan du se hur mycket pension du har. Du kan också räkna ut hur mycket pengar du kan få när du slutar jobba.
- minPension är för alla som har jobbat i Sverige.
- minPension är ett samarbete mellan staten och pensionsbolagen.
- Det kostar inget att använda minPension.
Logga in för att se din pension
För att använda minPension måste du logga in.
För att vi ska veta vem du är behöver du legitimerar dig med
- BankID, eller
- Mobilt BankID, eller
- Freja eID+
På sidan "Kom igång" visar vi hur du gör - steg för steg.
Sidan Kom igång
Behöver du hjälp?
Behöver du hjälp med att läsa sidan?
Är du synskadad eller behöver hjälp att läsa informationen? Det finns stöd att få.
Mer om tillgänglighet på minPension (blogg.minpension.se)
Vill du se minPension på ett annat språk?
Du kan översätta sidan till ett språk du själv väljer.
Använd webbläsarens inbyggda översättning.
Rubrik (h4)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.